
Dissabte 26 de maig 5oè aniversari del trasllat de l’ermita de Santa Magdalena de Berrús
A les 10.30 hores Rebuda d’autoritats dels tres pobles
A les 11 hores, Trobada de veïns dels tres pobles al peu del camí de Berrús per pujar en corporació fins a l’ermita.
A les 11.30 hores, Missa concelebrada oficiada pel Bisbe de Tortosa, Excm. i Rvdm D. Enrique Benavent Vidal.
En acabar la missa salutació a tots els assistents dels tres alcaldes dels tres pobles i del president de la Diputació de Tarragona, l’Il·lm. Sr. Josep Poblet i Tous.
A les 13.30 hores, Ballada de jotes a càrrec dels grups de jota dels tres pobles, acompanyats de la Banda Municipal de la Pobla de Massaluca i de Vilalba dels Arcs.
En acabar, actuació de la Batukada Catuxap de Vilalba dels Arcs.
A les 14.30 hores, Dinar de germanor amb paella per a tots els assistents.
Preu tiquet del dinar 5€ (inclou plat de paella i coberts, l’organització posarà a disposició de tots els assistents taules i cadires, que ja estaran col·locades, sense reserva). Els tiquets es vendran als ajuntaments de cada municipi fins al dia 23 de maig.
A les 17 hores, Actuació amenitzada per la Bandarra Street Orkestra.
Descarrega el programa aquí.