L’Oficina virtual de tràmits (OVT) et permet fer, a través d’Internet, tramitacions oficials, consultes, o informar-te sobre la teva relació amb l’ajuntament mitjançant la Seu Electrònica.
És una manera d’agilitzar els tràmit, representa un estalvi de temps i desplaçaments, ja que no cal que ens personem a les oficines comarcals. L’Oficina Virtual està oberta els 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
És tant segur i veraç com en l’atenció personal: per fer tràmits virtuals ens cal un identificador digital que garanteixi la nostra identitat a Internet i asseguri la integritat i confidencialitat.
Què és la Seu Electrònica?
La Seu Electrònica és l’adreça electrònica mitjançant la qual l’ajuntament difon informació i presta serveis als ciutadans, ciutadanes i empreses a través de xarxes de telecomunicacions.
Accés a la seu electrònica clicant aquí.
Com puc tramitar telemàticament per la Seu Electrònica?
Per fer tràmits electrònics amb l’ajuntament de Riba-roja d’Ebre cal clicar al menú superior d’aquest web l’apartat Tràmits i participació / Accés a la seu electrònica. Tot seguit cal cercar el tràmit que es vol realitzar i, si està activada la tramitació online, fer-la des d’allà. Si no està activada cal descarregar-se formularis en format pdf, omplir-los i adjuntar-los a través de l’apartat Instància genèrica.
Accés al Catàleg de tràmits electrònics de l’Ajuntament de Riba-roja d’Ebre.
Què és una notificació electrònica i com accedeixo?
Consisteix en una comunicació formal, personal i, com el mateix nom indica, per mitjans electrònics, que es fa a una persona del contingut d’un acte administratiu que afecta els seus drets i interessos.
Mitjançant el següent enllaç podreu accedir a les vostres notificacions electròniques, necessitareu disposar d’idCAT Mòbil o d’un certificat digital com l’IdCAT. Si sou empresa necessitareu un certificat digital d’una autoritat certificadora qualificada (FNMT, Camerfirma).