Dissabte es coneixeran els guanyadors de la campanya nadalenca impulsada pel comerç riba-rojà

Hi participen tots els establiments associats a la UCSR.

Cartell de la campanya del comerç per Nadal.

La campanya de Nadal dels comerços de Riba-roja ha tingut una molt bona acollida. Organitzada per Unió de Comerç i Serveis de Riba-roja (UCSR), amb el suport de l’Ajuntament, els establiments participants fan un balanç molt positiu de la promoció nadalenca per incentivar les compres a les botigues del poble, que va arrencar la setmana de l’11 de desembre i es va allargar fins al dia de Reis. Els comerciants es mostren satisfets i «molt agraïts que els riba-rojans i riba-rojanes hagin confiat en nosaltres”. “En definitiva, es tractava de premiar la fidelitat de la nostra clientela i ha animat les compres al comerç local”, conclouen.

Hi han participat 13 empreses locals: Casa Adell, Farmàcia Montserrat Puig, Somper, Forn Montserrat, Llibreria Merceria Montse, Perruqueria Maria Teresa, Llibreria-papereria Anna, Merceria Repunts, Bar Pota, Cansaladeria Cal Grando, l’Agrari, Objectes de Regal Jordi i Núria, i Espinosa.

Aquest dissabte se sortegen els 400 euros en premis

Cartell Sant Antoni 2018, que se celebra aquest dissabte. A més de la foguera es farà el sorteig de la campanya del comerç públicament.

Cartell Sant Antoni 2018, que se celebra aquest dissabte. A més de la foguera es farà el sorteig de la campanya del comerç.

L’acció promocional va consistir a posar una urna on els clients podien dipositar el tiquet de compra amb les seves dades i així optar a un sorteig. Un cop acabada la promoció, les urnes amb els tiquets es van retirar dels establiments, tot i que no s’ha fet un recompte del total de butlletes que s’hi han dipositat “perquè n’hi ha moltíssimes”. El nom dels afortunats i afortunades es coneixerà aquest dissante 20 de gener, coincidint amb l’acte de celebració de la tradicional foguera de Sant Antoni. Una mà innocent s’encarregarà de treure les butlletes guanyadores a la plaça del Refossar, on es farà la tradicional crema de Sant Antoni.

Més premis que mai

La campanya de Nadal de l’any passat es va engegar des de l’Ajuntament, però enguany la promoció ha estat una iniciativa de la renovada Unió de Comerç i Serveis de Riba-roja (UCSR), que es va presentar a la primavera. Així doncs, en aquesta ocasió, els 13 establiments que han participat en la campanya nadalenca estan adherits a la UCSR.

A més, per animar als veïns del poble a fer les tradicionals compres de Nadal a les botigues locals, el nombre de premis s’ha incrementat de 3 a 13 –un per cada una de les botigues participants– i s’ha mantingut el valor de 30 euros per premi, el que suma un total de gairebé 400 euros en premis. Per altra banda, una mateixa persona es podrà endur més d’un premi si ha dipositat els tiquets de compra a diferents establiments, tot i que els organitzadors confien “que els premis siguin bastant repartits”.

Properes accions de promoció

La campanya nadalenca de promoció s’emmarca en la mateixa línia que l’anterior, que es va fer al setembre, sota el lema “Compra a casa, fes poble!”, i així es torna a posar l’accent sobre els avantatges del comerç local i de proximitat.

Un cop enllestida, la UCSR està preparant ja la propera acció promocional, que es farà en col.laboració amb l’Associació de Dones de Riba-roja, amb motiu de la Cursa Popular solidària de Santa Agda, a començaments del pròxim mes de febrer.